1.Визначте довжину двійкового
коду слова із 24 символів у кодуванні Unicode. (1бал)
Р о з в ’ я з а н н я. 24*16= 384 біт, 384/8=48 байт
2. Довжина двійкового коду
текстового повідомлення становить 8192 біти. Виразіть це значення в кілобайтах.
(1бал)
Р о з в ’ я з а н н я. 8192/8=1024 байт, 1024байт=1 кб
3. Довжина двійкового коду
текстового повідомлення становить 2 097 152 байти. Виразіть це значення в
мегабайтах. (1бал)
Р о з в ’ я з а н н я. 2097152/1024=2048 кб, 2048/1024=2 мб
4. Повідомлення займає 3 сторінки й має довжину двійкового коду 7950 байт. Визначте,
скільки рядків на сторінці, якщо в кожному рядку 25 символів і використане
кодування Unicode (2 бали)
Р о з в ’ я з а н н я.
16 біт=2байт, 7950/2=3975 символів
всього, 3975/3=1325 символів на 1 сторінці, 1325/25=53 рядки
5. Автоматичний пристрій здійснив
перекодування текстового повідомлення українською мовою, спочатку записаного в
16-бітному коді Unicode, у 8-бітне кодування КОІ-8. При цьому довжина
двійкового коду повідомлення зменшилася на 480 біт. Скільки символів містить
повідомлення? (2 бали)
Р о з в ’ я з а н н я. Перекодуванн з 16-бітного кода у 8 бітне зменшує повідомлення у 2 рази.
Тобо 2х-х=480, х=480 біт - довжина
повідомлення. 480/8=60 байт (символів)
6. Відомо, що на кожній сторінці
документа 128 рядків, що містять по 48 символів кожний. Скільки сторінок у
документі, якщо довжина його двійкового коду становить 720 Кб, за умови, що
кожний символ кодувався 2-байтовим кодуванням Unicode? (2 бали)
Р о з в ’ я з а н н я.
128*48=6144 символів на сторінці, 6144*2= 12288 байт на сторінці, 12288/1024=12
кб на сторінці, 720/12=60 сторінок.
7. Довжина двійкового коду
тексту, набраного на комп’ютері з використанням кодування Unicode (кожний
символ кодується 16 бітами), — 4 Кб. Визначте кількість символів у тексті.
(1бал)
Р о з в ’ я з а н н я.
4*1024=4096 байт, 16біт=2 байт, 4096/2=2048
символів
8. Повідомлення, набране на
комп’ютері з використанням системи кодування Windows-1251, містить 1536
символів. Ви значте довжину двійкового коду повідомлення в кілобайтах (1бал)
Р о з в ’ я з а н н я.
1536/1024=1,5 кб
4 клас, тема "Конфігурація комп'ютера під потребу".
|
Практична робота № 2. конфігувація комп’ютера під
потребу
|
Підібрати
комплектуючи до ПК згідно із замовленням та прайсом
|
|
|
Прайслист
|
1
|
Процессор
|
1.1
|
Четырехъядерный Intel Celeron
N3150 (1.6-2.08 ГГц)
|
1.2
|
Двухъядерный Intel Pentium
G3220 (3.0 ГГц) Socket 1150
|
1.3
|
Двухъядерный Intel Pentium
G4400 (3.3 ГГц) Socket 1151
|
1.4
|
Четырехъядерный Intel Core
i5-4460 (3.2 - 3.4 ГГц) Socket 1150
|
1.5
|
Четырёхъядерный AMD Athlon II X4
750K (3.4 ГГц) Socket FM2+
|
1.6
|
Шестиядерный Intel Core
i7-5930K (3.5 - 3.7 ГГц) Socket 2011
|
1.7
|
Четырехъядерный Intel Core
i5-6500 (3.2 ГГц) Socket 1151
|
1.8
|
Шестиядерный Intel Core
i7-5930K (3.5 - 3.7 ГГц) Socket 2011-3
|
2
|
Тип видеокарты и обьем видеопамяти
|
2.1
|
Интегрированная, Intel HD
Graphics 510
|
2.2
|
Дискретная, nVIdia GeForce
GT 730, 2 ГБ выделенной видеопамяти
|
2.3
|
Дискретная, nVidia GeForce
GT 740, 2 ГБ выделенной видеопамяти
|
2.4
|
Дискретная, nVidia GeForce
GTX 980, 4 ГБ выделенной видеопамяти
|
2.5
|
Дискретная, nVidia Quadro
K620, 2 ГБ выделенной видеопамяти
|
2.6
|
Дискретная, nVidia Quadro
M4000, 8 ГБ выделенной видеопамяти
|
3
|
Модуль памяти
|
3.1
|
Goodram SODIMM DDR3-1333 2048MB PC3-10600
|
3.2
|
Samsung SODIMM DDR3-1600 4096MB PC-12800
|
3.3
|
|
3.4
|
Kingston DDR3-1600 4096MB
PC3-12800
|
3.5
|
Kingston DDR3-1600 8192MB
PC3-12800
|
3.6
|
Goodram DDR3-1600 16384MB PC3-12800 (Kit of 2x8192) Play Red
|
3.7
|
G.Skill DDR4-2400 8192MB PC4-19200 (Kit of 2x4096)
|
3.8
|
Kingston DDR4 2133 16384MB
PC4-17064
|
3.9
|
Crucial Ballistix Sport DDR4-2400 32768MB PC4-19200 (Kit of 4x8192)
|
Початковий рівень варіан І
|
Процессор
|
Четырехъядерный
|
|
Объем оперативной памяти
|
2 ГБ
|
|
видеопамять
|
Интегрированная
|
|
МВ
|
MSI N3150I ECO (Intel
Celeron N3150, SoC, PCI-Ex4), поддержка памяти:2 x DDR3 SODIMM (мах 8 Гб);
поддержка процессоров Intel Celeron
N3150
|
|
Обьем HDD 320
ГБ
|
|
Тип памяти
|
SODIMM DDR3
|
Початковий рівень варіан ІІ
|
Процессор
|
Двухъядерный
|
|
Объем оперативной памяти
|
4 ГБ
|
|
видеопамять
|
Дискретная, 2 ГБ
|
|
МВ
|
Asus H81T (s1150, Intel
H81, Mini PCI-Ex1), поддержка памяти:2 x DDR3 1333 Мгц SODIMM; поддержка
процессоров: Intel Core i7 / Core i5 / Core i3 / Pentium / Celeron, 4е
поколение
|
|
Обьем HDD 500
ГБ
|
|
Тип памяти
|
SODIMM DDR3
|
Відповіді
|
Початковий рівень варіант І
|
1.1, 2.1, 3.1
|
Початковий рівень варіант ІІ
|
1.2, 2.2, 3.1*2
|
4 клас, тема "Архівування даних".
Архівування та розархівування даних
Хід роботи
Не
забувайте про дотримання правил з ТБ!
1. На Робочому столі створити власну папку і підписати її :
наприклад, Посміхайлик_8Б;
2. У власну папку скопіювати будь-які файли (див. таблицю)
3. Створити архіви цих файлів;
4. Порівняти об’єми вихідного (ВФ) і архівного (АФ) файлів.
Результати занотувати у вигляді таблиці:
Тип файлу
|
ВФ, бт
|
АФ, бт
|
Ступінь
стискання, %
|
*.doc
|
|
|
|
*.txt
|
|
|
|
*.bmp
|
|
|
|
*.jpg
|
|
|
|
*.xls
|
|
|
|
5. Створити
саморозпакувальний архів вихідного документа (на вибір);
- Завантажте програму-архіватор 7-Zip.
- У списку дисків і папок відкрийте папку: D:\shool new\
- Виділіть папку inf8 та натисніть кнопку Додати на панелі інструментів вікна 7-Zip. У діалоговому вікні Додати до архіву оберіть інструмент та вкажіть папку: \Власне прізвище\ , у яку буде збережено архів. Ім'я архіву за замовчуванням збігатиметься з іменем папки, що додається до архіву. В області Налаштування увімкніть прапорець Створити SFX-архів і натисніть кнопку ОК.
6. У власній папці
створити ще одну папку, не підписуючи її, і розпакувати у неї SFX-архів;
7. Узагальнюючи свою
роботу, зробити і занотувати висновки, щодо призначення програм-архіваторів та
чому є необхідність у створенні
SFX–архівів;
5 клас тема "Векторний графічний редактор"
5 клас тема "Продовжуємо знайомство з текстовим процесором MS Word"
5 клас, тема "Пошук інформації в Інтернеті"
Рейтинг пошукових систем в Україні станом на 2015 р.
1. Google — 73.7%
2. Яндекс — 18.7%
3. Search.Mail.ru — 2.3%
4. Ukr.net — 1.9%
5. Bigmir — 1.1%
6. Meta — 1.1%
6 клас, тема "Електронні таблиці"
6 клас, тема "Електронна пошта "
6 клас, тема "Інтерактивне спілкування"
6 клас, тема "Інформаційні технології у навчанні"
7 клас, тема "СКБД Access"
7 клас, тема "Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів"
- Інструкція по створенню сайтів (рос.)
- Сайт онлайн
- Створити сайт безкоштовно
- Сервис МойБлог.нет
- Создать-блог на jimdo.com
- Створення блогуна GOOGL
7 клас, тема "Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів"
Імпорт та
експорт файлів документів.
Складений (інтегрований) документ – це документ, у який
вставлено фрагменти з даними різних типів, що створювалися в інших прикладних
програмах.
Технологія OLE – це технологія вставлення об’єктів
різних типів у документи інших типів.
Програма (документ, файл), з якої проводиться вставлення
фрагмента у складений документ, називається джерелом.
Програма (документ, файл), куди вставляються об’єкти з інших
джерел, – приймачем.
Вбудовування та зв’язування файлів.
Основна відмінність зв’язаних і вбудованих об’єктів полягає
в тому, де зберігаються та яким чином оновлюються дані після вставлення їх у
файл Word.
У документі можна розташувати посилання на об’єкт або ко-
пію об’єкта. У такий спосіб можна вставляти об’єкти з будь-якої програми, що
підтримує технологію зв’язування та вбудовування об’єктів (технологію OLE).
Наприклад, місячний звіт може охоплювати відомості, що міс-
тяться окремо в таблиці Excel. Якщо прив’язати звіт до електронної таблиці,
відомості у звіті оновлюватимуться під час кожного онов- лення даних у
вихідному файлі. Якщо вбудувати таблицю у звіт, то в останньому створюється
статична копія цих відомостей.
Веб-публікація документів.
Щоб швидко підготувати дані з програм Microsoft Office для
публікації у Web, не обов’язково знати теги мови розмітки НТМL, достатньо
зберегти створений файл у форматі гіпертекстового документа. Для цього слід
скористатися командою Зберегти як і вибрати тип файлу Веб-сторінка.
Під час збереження файлу у форматі веб-сторінки неминуче
втрачаються деякі елементи форматування. Тому, перш ніж виконувати експорт
даних, слід переглянути документ у режимі Веб-документ, щоб з’ясувати
його майбутній вигляд.
Слід пам’ятати, що вставлені в початковий документ графічні
зображення будуть збережені в окремій папці в окремих файлах, а при збереженні
презентації у форматі веб-сторінки кожний слайд буде збережено в окремому
файлі.
Отриману в результаті конвертації даних веб-сторінку можна
переглядати, використовуючи програму-браузер, і в подальшому її можна розмістити
в мережі Інтернет.
7 клас, тема "Спільна робота з документами"
Служби онлайнового документообігу
Організувати спільну роботу над документами учасників деякої групи можна і за допомогою он-лайн сервісів, які отримали назву «Он-лайн офіси». Їх використання дає змогу людям з усьому світу у зручний для них час працювати разом над спільними документами, зберігати їх не на локальному комп’ютері, а на відділеному комп’ютері в мережі і мати доступ до своїх матеріалів, де б ці особи не знаходилися. Набір послуг, що надаються он-лайн сервісами, зазвичай включає всі основні засоби традиційних офісних пакетів, таких як текстовий редактор, табличний процесор, програми для створення презентацій, СУБД, органайзери, календарі тощо.
Он-лайн офіс може бути доступний з будь-якого комп’ютера, у якого є підключення до Інтернету, незалежно від того, яку операційну систему він використовує. Зазвичай основні сервіси он-лайн офісів пропонуються безкоштовно, а доступ до розширених можливостей потребує невеликої абонентської плати.
Доступ до ресурсів здійснюється за допомогою браузерів. Найпопулярнішою безкоштовною он-лайн службою, яка надає сервіси для колективної роботи з документами є на сьогодні служба Документи Google (англ. Google docs – документи Google). Використовуючи її, можна створювати електронні документи безпосередньо на порталі www.docs.google.com або завантажувати з локального комп’ютера користувача, зберігати документи в он-лайн сховищіGoogle і мати доступ до них з любого місця через мережу Інтернет, надавати за потреби доступ до цих ресурсів іншим користувачам.
^
Для роботи з електронними документами в Документи Google використовуються прості програмні засоби: текстовий он-лайн редактор Google Documents, табличний он-лайн процесор Google Spreadsheets, програма для роботи з он-лайн презентаціями Google Presentations, графічний он-лайн редактор Google Drawings і засіб створення форм для опитування. Документи під час їх створення та опрацювання зберігаються автоматично через кожні 2–3 секунди, кожна правка фіксується, і можна скористатися функцією відміни та повернення змін так само, як і у звичайній локальній прикладній програмі. Робота користувачів відбувається в реальному часі, тобто якщо один з користувачів змінює вміст документа, то всі зміни одразу ж відображаються й у вікні інших користувачів. З одним і тим самим файлом одночасно може працювати до 200 користувачів, яких автор документа запросив до спільної роботи, вказавши його роль:
Співавтор – може читати і редагувати документ, зберігати його ко- пію на своєму комп’ютері, а також видаляти і додавати нових співавторів;
Читач – може переглядати вміст останньої версії документа, а також зберігати її на своєму комп’ютері.
На роботу з електронними документами в ^ існує ряд обмежень, які стосуються розмірів і форматів файлів документів, що завантажуються, їх кількості тощо. Ознайомитися із цими обмеженнями можна на сайті www.docs.google.com, вибравши кнопкуЗавантажити та вибравши посилання Типи файлів та обмеження розміру.
Для того щоб використовувати сервіс ^ , потрібно мати свій Google-акаунт. Як його створити, пояснювалось у попередніх пунктах підручника. Щоб отримати доступ до он-лайн офісу потрібно:
1. Відкрити головну сторінку порталу Google www.google.com.ua.
2. Вибрати посилання Увійти в правому верхньому куті вікна.
3. Відкрити свій акаунт, увівши логін і пароль.
4. Вибрати посилання Ще.
5. Вибрати у списку команду Документи, що приведе до відкриття вікна Документи Google.
Вікно он-лайн офісу Документи Google (рис.) розділено вертикально на три частини. У лівій частині відображається область навігації зі списком доступних розділів сховища документів. Над областю навігації розміщено дві кнопки Створити новий (для створення нового документа засобами вбудованого програмного забезпечення) та Завантажити (для імпортування в он-лайн сховище раніше створених файлів, які збережені на локальному комп’ютері). У центральній частині вікна відображається вміст вибраного розділу сховища. Над ним розміщено кнопки для фільтрування файлів і сортування документів за типами, пріоритетами та іншими властивостями – Документи, Зображення й відео, Більше варіантів тощо. У правій частині вікна відображаються значення деяких властивостей виділених файлів і команди для їх налаштування. Відкривши сховище, користувач потрапляє у розділ Усі елементи, тобто може побачити впорядкований список усіх об’єктів, які зберігаються в сховищі і до яких у нього є доступ. За наведення вказівника на будь-якийдокумент біля його імені з’являється кнопка Дії, вибір якої відкриває список можливих операцій з файлом – видалення, перейменування, налаштування спільного доступу тощо.
Щоб створити новий файл засобами служби Документи Google потрібно:
1. Вибрати кнопку Створити новий в області навігації лівої частини вікна.
2. Вибрати у списку тип потрібного об’єкта – документ, презентація, таблиця тощо.
3. Створити вміст нового файлу засобами он-лайн програми. Зберігати створений файл не потрібно, це буде зроблено автоматично, про що свідчитиме напис на кнопці Збережено.
Для завантаження в он-лайн сховище Google файлу з локального комп’ютера користувача потрібно:
1. Вибрати кнопку Завантажити.
2. Вибрати на сторінці посилання Вибрати файли для завантаження.
3. Вибрати потрібний файл у вікні Загрузка файлу.
4. Вибрати послання Вибрати більше файлів, якщо потрібно завантажити кілька файлів.
5. Установити позначку прапорця для вибору способу конвертації файлів у формат документівGoogle.
6. Вибрати кнопку Цільова колекція для вибору папки, де буде розміщено файл.
7. Вибрати кнопку Приватний для вибору доступу користувачів до файлу.
8. Вибрати кнопку Почати завантаження.
9. Дочекатися завантаження файлу і вибрати посилання Назад до Документи Google.
Через деякий час після завершення завантаження файл відобразиться в списку документів.
Для впорядкування документів у сховищі, користувач може створювати нові папки (колекції):
1. Вибрати кнопку Створити новий в області навігації лівої частини вікна.
2. Вибрати у списку тип потрібного об’єкта – Колекція.
3. Увести в текстове поле ім’я нової папки.
4. Вибрати кнопку ОК.
Щоб перемістити об’єкти в деяку папку, слід перетягнути їх із центральної області вікна на назву потрібного розділу в області навігації. Для видалення файлу потрібно у списку кнопки Діївибрати команду Перемістити до кошика.
Кожний документ, розміщений у сховищі Документи Google, можна відкрити для спільного читання та редагування кількома користувача- ми. Для цього потрібно:
1. Виділити файл і вибрати кнопку Дії біля документа.
2. Вибрати команду Спільний доступ Налаштування спільного доступу, що відкриє відповідне вікно (рис.).
3. В області Дозволи ознайомитися із встановленими за замовчуванням правами доступу користувачів до файлу.
4. Вибрати за потреби посилання Змінити:
1) Установити інші права доступу: Загальнодоступний у мережі; Усі користувачі, які отримали посилання; Приватні.
2) Установити за потреби дозвіл на редагування файлу.
3) Вибрати кнопку Зберегти.
5. Увести в текстове поле Додати користувачів електронні адреси тих, кому надається доступ до файлу.
6. Вибрати кнопку ^ . Доступ до файлу може бути наданий й іншим користувачам, якщо ви повідомите їм адресу посилання на цей файл в Інтернеті (відображена у верхній частині вікна). Відкривши спільний документ, співавтори засобами наданого програмного забезпечення можуть опрацьовувати документ у режимі реального часу. Кожен може додати в документ свої коментарі, виділяючи його кольором і додаючи своє ім’я (Вставити Коментарі). За потреби, можна відмінити правки, які внесені співавторами. У процесі роботи з документом можна бачити, хто із співавторів одночасно з вами редагує даний документ. Повідомлення про це відображається над рядком меню.
Організувати спільну роботу над документами учасників деякої групи можна і за допомогою он-лайн сервісів, які отримали назву «Он-лайн офіси». Їх використання дає змогу людям з усьому світу у зручний для них час працювати разом над спільними документами, зберігати їх не на локальному комп’ютері, а на відділеному комп’ютері в мережі і мати доступ до своїх матеріалів, де б ці особи не знаходилися. Набір послуг, що надаються он-лайн сервісами, зазвичай включає всі основні засоби традиційних офісних пакетів, таких як текстовий редактор, табличний процесор, програми для створення презентацій, СУБД, органайзери, календарі тощо.
Он-лайн офіс може бути доступний з будь-якого комп’ютера, у якого є підключення до Інтернету, незалежно від того, яку операційну систему він використовує. Зазвичай основні сервіси он-лайн офісів пропонуються безкоштовно, а доступ до розширених можливостей потребує невеликої абонентської плати.
Доступ до ресурсів здійснюється за допомогою браузерів. Найпопулярнішою безкоштовною он-лайн службою, яка надає сервіси для колективної роботи з документами є на сьогодні служба Документи Google (англ. Google docs – документи Google). Використовуючи її, можна створювати електронні документи безпосередньо на порталі www.docs.google.com або завантажувати з локального комп’ютера користувача, зберігати документи в он-лайн сховищіGoogle і мати доступ до них з любого місця через мережу Інтернет, надавати за потреби доступ до цих ресурсів іншим користувачам.
^
Для роботи з електронними документами в Документи Google використовуються прості програмні засоби: текстовий он-лайн редактор Google Documents, табличний он-лайн процесор Google Spreadsheets, програма для роботи з он-лайн презентаціями Google Presentations, графічний он-лайн редактор Google Drawings і засіб створення форм для опитування. Документи під час їх створення та опрацювання зберігаються автоматично через кожні 2–3 секунди, кожна правка фіксується, і можна скористатися функцією відміни та повернення змін так само, як і у звичайній локальній прикладній програмі. Робота користувачів відбувається в реальному часі, тобто якщо один з користувачів змінює вміст документа, то всі зміни одразу ж відображаються й у вікні інших користувачів. З одним і тим самим файлом одночасно може працювати до 200 користувачів, яких автор документа запросив до спільної роботи, вказавши його роль:
Співавтор – може читати і редагувати документ, зберігати його ко- пію на своєму комп’ютері, а також видаляти і додавати нових співавторів;
Читач – може переглядати вміст останньої версії документа, а також зберігати її на своєму комп’ютері.
На роботу з електронними документами в ^ існує ряд обмежень, які стосуються розмірів і форматів файлів документів, що завантажуються, їх кількості тощо. Ознайомитися із цими обмеженнями можна на сайті www.docs.google.com, вибравши кнопкуЗавантажити та вибравши посилання Типи файлів та обмеження розміру.
Для того щоб використовувати сервіс ^ , потрібно мати свій Google-акаунт. Як його створити, пояснювалось у попередніх пунктах підручника. Щоб отримати доступ до он-лайн офісу потрібно:
1. Відкрити головну сторінку порталу Google www.google.com.ua.
2. Вибрати посилання Увійти в правому верхньому куті вікна.
3. Відкрити свій акаунт, увівши логін і пароль.
4. Вибрати посилання Ще.
5. Вибрати у списку команду Документи, що приведе до відкриття вікна Документи Google.
Вікно он-лайн офісу Документи Google (рис.) розділено вертикально на три частини. У лівій частині відображається область навігації зі списком доступних розділів сховища документів. Над областю навігації розміщено дві кнопки Створити новий (для створення нового документа засобами вбудованого програмного забезпечення) та Завантажити (для імпортування в он-лайн сховище раніше створених файлів, які збережені на локальному комп’ютері). У центральній частині вікна відображається вміст вибраного розділу сховища. Над ним розміщено кнопки для фільтрування файлів і сортування документів за типами, пріоритетами та іншими властивостями – Документи, Зображення й відео, Більше варіантів тощо. У правій частині вікна відображаються значення деяких властивостей виділених файлів і команди для їх налаштування. Відкривши сховище, користувач потрапляє у розділ Усі елементи, тобто може побачити впорядкований список усіх об’єктів, які зберігаються в сховищі і до яких у нього є доступ. За наведення вказівника на будь-якийдокумент біля його імені з’являється кнопка Дії, вибір якої відкриває список можливих операцій з файлом – видалення, перейменування, налаштування спільного доступу тощо.
Щоб створити новий файл засобами служби Документи Google потрібно:
1. Вибрати кнопку Створити новий в області навігації лівої частини вікна.
2. Вибрати у списку тип потрібного об’єкта – документ, презентація, таблиця тощо.
3. Створити вміст нового файлу засобами он-лайн програми. Зберігати створений файл не потрібно, це буде зроблено автоматично, про що свідчитиме напис на кнопці Збережено.
Для завантаження в он-лайн сховище Google файлу з локального комп’ютера користувача потрібно:
1. Вибрати кнопку Завантажити.
2. Вибрати на сторінці посилання Вибрати файли для завантаження.
3. Вибрати потрібний файл у вікні Загрузка файлу.
4. Вибрати послання Вибрати більше файлів, якщо потрібно завантажити кілька файлів.
5. Установити позначку прапорця для вибору способу конвертації файлів у формат документівGoogle.
6. Вибрати кнопку Цільова колекція для вибору папки, де буде розміщено файл.
7. Вибрати кнопку Приватний для вибору доступу користувачів до файлу.
8. Вибрати кнопку Почати завантаження.
9. Дочекатися завантаження файлу і вибрати посилання Назад до Документи Google.
Через деякий час після завершення завантаження файл відобразиться в списку документів.
Для впорядкування документів у сховищі, користувач може створювати нові папки (колекції):
1. Вибрати кнопку Створити новий в області навігації лівої частини вікна.
2. Вибрати у списку тип потрібного об’єкта – Колекція.
3. Увести в текстове поле ім’я нової папки.
4. Вибрати кнопку ОК.
Щоб перемістити об’єкти в деяку папку, слід перетягнути їх із центральної області вікна на назву потрібного розділу в області навігації. Для видалення файлу потрібно у списку кнопки Діївибрати команду Перемістити до кошика.
Кожний документ, розміщений у сховищі Документи Google, можна відкрити для спільного читання та редагування кількома користувача- ми. Для цього потрібно:
1. Виділити файл і вибрати кнопку Дії біля документа.
2. Вибрати команду Спільний доступ Налаштування спільного доступу, що відкриє відповідне вікно (рис.).
3. В області Дозволи ознайомитися із встановленими за замовчуванням правами доступу користувачів до файлу.
4. Вибрати за потреби посилання Змінити:
1) Установити інші права доступу: Загальнодоступний у мережі; Усі користувачі, які отримали посилання; Приватні.
2) Установити за потреби дозвіл на редагування файлу.
3) Вибрати кнопку Зберегти.
5. Увести в текстове поле Додати користувачів електронні адреси тих, кому надається доступ до файлу.
6. Вибрати кнопку ^ . Доступ до файлу може бути наданий й іншим користувачам, якщо ви повідомите їм адресу посилання на цей файл в Інтернеті (відображена у верхній частині вікна). Відкривши спільний документ, співавтори засобами наданого програмного забезпечення можуть опрацьовувати документ у режимі реального часу. Кожен може додати в документ свої коментарі, виділяючи його кольором і додаючи своє ім’я (Вставити Коментарі). За потреби, можна відмінити правки, які внесені співавторами. У процесі роботи з документом можна бачити, хто із співавторів одночасно з вами редагує даний документ. Повідомлення про це відображається над рядком меню.
Немає коментарів:
Дописати коментар